donderdag 4 juni 2015

prELIMINARY THOUGHTS



MAAR WEER EENS EEN UPDATE 06012015
EN OOK IN FRANEKER WEIGEREN WE HET TE LEZEN MEDIO MEI 2015
DAT KUT EPD OOK [SIC]

RRRRRRRRRREFRESCH
AT CORPUSCHRISTIEDAY
AFTERPARTY

Een verbale webcam, allesverhullend, zoals je een blinde kan laten fotograferen met de body van een camera. Zo struikelt deze blog je hersens binnen door de deur die je zelf open hebt gezet. Wordt maar bang voor de grenswachter van de waanzin, dat is veiliger dan hem aan te vallen. Ik kan je niet troosten met de wetenschap dat gekte niet besmettelijk is, je zult door je eigen angst gebeten worden en ook dan is er geen troost mogelijk want je kunt nooit weten of die beet giftig is.....
Ik heb het meeste al doorstaan, meer dan de gemiddelde boer of burger, wijs ben ik niet geworden, wel van mezelf.....niets te vrezen en ook niet bang durf ik het toch in m'n broek te doen van nood, uit nood.
Vrijheid veinzen? Bevangen binnen bizar bange burgerbevolking.

Mijn uitweg is het uitzingen van het einde der tijden door het bezingen van mijn geliefde partner Croocske en dat duurt zo lang, ver nadat alle Goden gestorven zullen zijn zullen mijn verzen nog schallen in het dan uítgedijde heelal.....

Nog steeds heb ik niets gezegd noch de lezer iets van zich laten horen.....


DIT WERD OOIT ALS EERSTE VAN DIT BLOG GESCHREVEN EN IK WAARDEER|DATEER HET STEEDS OP, ACTUEEL ZO|ALS HET IS EN BLIJFT. INMIDDELS WEER EEN ZOOMLENS 18-55 VOOR DEZE CAMERA, MAAR IK VREES DAT OOK NU NOG WEER DE ZIENDENBLIND ZULLEN BLIJVEN VOOR WAT IK DAARDOORZIE[SIC]















KNN

SHT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten