donderdag 10 mei 2012

BOERENKLEINZOON ZOEKT BOER.....

 
Daar komt de boer, groene Deutzsch[?] en melktank, een paar dagen later zie ik hem bij toeval terugrijden, gevolgd, en inderdaad in de Groeve, een boerderij die parallel ligt aan de weg. Voorzover ik nu geobserveerd heb liggen vrijwel alle gebouwen anders, met de gevel aan de weg. Teken van ouderdom van de locatie?
15 05 2012 morgen presenteert broer Simon zijn 'Een boer in zijn tijd', porteret van een veehouder in ruste.

Ik zou zo graag contact krijgen met déze boer, 31 stuks melkvee, behoorlijk wat guste in een ander weiland en ook vrij veel pinken/hokkelingen. Goed grasland, netjes verzorgd afrasterings en hekwerk.
Hij ziet me al komen: wéér
zo'n natuurmens/ambtenaar/vogelaar.....
Even verderop zit een boer met grote loopstallen, ook daar zou ik graag contact mee willen en dat alles in het kader van landschapsverandering en -beheer, onafhankelijk van de organisaties, ach illusie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten