dinsdag 24 juli 2012

€€€€€


Op 23 juli 2012 20:19 schreef Haije Wijma <haijewijma@gmail.com> het volgende:
RE HABILIS RE VALIDATIE HER STEL
WIENS LUCHTFIETSERIJ IS DAT EIGENLIJK
ZIJN JULLIE MET Z'N ALLEN NOU ZÓ VAN DE POT GERUKT EN VAN DE WERELD DAT JE NIET
MEER CONTACT OP KUNT NEMEN MET MIJ EN COBY?
WEL GOD HERE AL MACHTIG IK BEN DE DUIVEL ZELF EN MEER DAN DAT DIENS HOFNAR EN DIE SAR ZAL .....WAAR WACHTEN JULLIE NOU MET ANGST EN BEVEN OP? OP 112? OP EEN LIJKWAGEN OP DE CREMATIE OP DE DOOD OP DE VLOEK OP JE ZELF JE EIGEN ANGST
EN WORDT VERVOLGD IK ZAL JULLIE KRIJGEN ALS COBY HET SLACHTOFFER WORDT VAN HET FALEN VAN HET ZORGSYSTEEM
WAARVAN AKTE
GVD HAIJE WIJMA
Op 23 juli 2012 18:54 schreef Haije Wijma <haijewijma@gmail.com> het volgende:
Geachte heer Borg, ik heb aangegeven uit zorg te gaan van LINIS/LENTIS, derhalve ziijn verdere bureaucratische uitnodigingen en dergelijke illegaal en ik zal dit ook aankaarten bij mijn ziekenfonds.
Een open gesprek, dialoog stel ik wel op prijs bij mij thuis maar dan als gelijkwaardige staatsburgers. Men dient zich te identificeren en van dat identificatiebewijs kan een kopie gevraagd worden, maar inzage is voor mij meestal voldoende, daar heb ik geen ' domotica'  voor nodig.
Men kan mij berieken per analoge telefoon, mobiel, per email en per TNTpost.
Dat er geen contact met mij is verwijt ik u en niet mijzelf. Ik heb overaal voicemai en antwoordapparaten l en verschuil me niet in een geheim nummer en disclaimers. Haije Wijma
Kastanjelaan 18
9471 RX ZUIDLAREN
0504029203
0649390077
KvK 55724647
Datum vestiging 29-03-2012
btw identificatienummer NL086573251B02.

Voor het overige verwijt ik u niets persoonlijks, gevangen als men zit in eigen webben is niemand ook maar in staat mij persoonlijk te benaderen.
Deze isolatie zal niet tot mijn verdwijnen leiden.
Ik vertik het om in 'isolationshaft' mij zelf en Coby het leven te benemen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten