zaterdag 28 juni 2014

KOKKE HALS EN FUKKE BUKKE SKULL FUKLUL

Beste Foppe,
je bezocht mij 26juni2014
ik verwacht wel eea aan mail of brief
aangaande je bevindingen en voorstellen voor
een verdere gang van zaken.
Heb je bijv T.Herder [sstt] al gehoord
over haar avonturen in het politiebureau Drachten
ik meen dd 15 op 16juni 2014 zo rond 04.00 uur

Ik zou graag [in]zage krijgen in betreffende dossiers en rapportages.
Ik heb er RECHT op.
of blijf ik rechteloos en vogelvrij
overgeleverd aan de willekeur van politiekorpsen, burenroddels
etcetc
ik verwacht zsm een reactie.
vr grt Haije Wijma

wordt vervolgd[sic]

bist ja nooit thus en net te beroppe

waarvoor heb je eigenlijk een postcode en bus
en mobiel en huistelefoon met beantwoorder
entctera

om te zwijgen en mee te roddelen??????
uitglijden op de geruchtenbaan
kaats maar lekker aan 
dan
groeten van Lustrasan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten