zondag 15 december 2013

HET GLAZENKAMP-HUIS VOOR DE BUIS


Reactie op uw advertentie 'DIVERSE 'OUDERWETSE'' NOG GOED WERKENDE KATHODE-TV'S '

deze kom ik gratis bij u ophalen
voor het goede doel van het glazen huis leeuwarden
vr gr anne











beste Anne[m/v?]

dat is een goed idee
anders gaan ze inderdaad voor 'oud ijzer' weg
ik weet niet eens hoeveel er precies zijn
ik meen drie
laten we een afspraak maken
ik ben vrijwel altijd 'op de zaak'
gebonden aan huis door een ongeval.
Loop met een rollator en ik ben nooit echt ver uit de buurt 
Je kunt ook 'savonds en in het weekend bij mij terecht

ALS JE IN OLDEBERKOOP KOMT WEET VRIJWEL IEDEREEN JE WEL TE VERWIJZEN NAAR 
'T KAMPHUIS, DE SOWO, WAAR IK MIJN HANDEL DRIJF.
HET IS VLAKBIJ DE KERK

AANWIJZINGEN STAAN OOK OP MARKTPLAATS
KLIK ONDER MIJN NAAM VOOR DE ROUTEKAART

IK HOOR GRAAG NADER VAN JE

VR GRT HAIJE WIJMA
0625522771

Geen opmerkingen:

Een reactie posten