dinsdag 9 september 2014

BERGEN VERZETSWERK TE DOEN

Fwd: de berg verzet het werk

Postvak IN
x

Haije Wijma <haijewijma@gmail.com>

03:59 (15 minuten geleden)


aan C, M
dan maar zo
10 sept 1994 schreef ikaan Gerard de Vent:
"  [de] rust is aan de voet van de berg
waarom zou men dan naar boven gaan
en uitgeput aan|op de top in het niets staren.....
vervolgens afdalen en weer uitgeput op adem moeten komen
en denken dat men iets vergeten is
te zien in het niets
en weer omhoog en omlaag en zo voort
en zo verder
zo wordt het ookheel druk aan de voet van de berg
al die mensen die ' heen en weer' gaan en komen

dus doe ik hetzelfde: ik ga ook maar 'op pad'  'op reis'
srijg en daal- meer of|minder  "
waarvan akte en nu ga ik nog even weer tukken tot zo'n zes uur
welterusten en goedendag alvast
Haije



---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Haije Wijma <haijewijma@gmail.com>



IK BEN NIET MOSESJESUSLASARUS
IK BEN HAIJE WIJMA VAN
17011953 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten