woensdag 24 september 2014

DE LOGICA VAN ARISTOTELES VERKLAARD VOOR NIKSEN EN NULLEN

Haije, je gooit weer alles op je omgeving die niks doet. Maar je wil ook niks, alleen dat wat jezelf past. Overleg is niet mogelijk gebleken. Wie jou een vinger toesteekt, is zijn arm kwijt. Je spreekt ook je familie weer aan, maar hier spreek ik voor mezelf.

Ik heb het zelf ervaren, we hadden afspraken twee jaar geleden, maar je hebt je er niet aan gehouden, je kon je er niet aan houden, door die rotziekte van je.  En alleen wonen kan je ook niet, dat is weer gebleken.  Dat vind ik spijtig voor je.

Ik ben niet boos op jou, ik ben boos op die kutziekte van je. 

Het heeft ook geen zin om met je mee te leven of je sterkte te wensen, dus ik wens je veel succes.  
 Groet, J.


HOEZO
KUT
EN DIE MANKE POOT DAN
DAT IS NIET VAN DEZE TIJD? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten