woensdag 15 oktober 2014

KLOTEMAIL

Het is niet correct, er klopt iets niet.
Via de RM word ik mijn huis uitgedwongen en moet in Heerenveen verblijven.
Tegelijkertijd moet ik in Oldeberkoop ontruimen.
Dat schiet niet op.
GGz verleent geen adequate assistentie, die wel is toegezegd
maar niet wordt gegeven.
Kosten van op en neer naar Oldeberkoop moet ik zelf dragen
Ik krijg geen langdurig verlof om alles af te handelen.
Er staat een Citybox klaar in Heerenveen Zuid
Ik heb drie maanden vooruit betaald, dikke 600 Euro
Als ik me over eea opwind wordt er bvk niet gekeken naar de feiten
maar naar mijn opwindingstoestand. Ergo, 't liefst extra medicatie
niet praten en geen concrete bijstand.
Ik mag|moet hier als onderdeel van de 'behandeling' dagbesteding zoeken
en krijg dan 2.30 per dagdeel.
Actium ontruimt de boedel voor 49,90 per uur.\,
dat mag ik betalen.
IK KAN EEA IMMERS NIET ZELF IK BEN HANDELINGSONBEKWAAM.
deze vicieuze cirkel moet doorbroken
of gaan we nu met zn allen weer kwekken van een hatemail
enz enz
Ik stel GGzFriesland verantwoordelijk en aansprakelijk
voor schade aan mijn eigendommen  toegebracht door door
Actium ondoordacht uitgevoerde acties.....
met vr grt Haije Wijma
inwoner van Heerenveen
aan de Kastanjelaan 1 8441NC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten