woensdag 24 december 2014

DAT DEUGT NIET

10-12-2014

OP GROND VAN WELKE SYMPTOMEN, GEDRAGINGEN EN FEITEN OORDEELT U DAT BETROKKENE LIJDT AAN EEN STOORNIS DER EESTVERMOGENS?

A Als ik hem ontmoet is hij duidelijk opstandig, waarom hij niet ingelicht is over deze afspraak
Later in het gesprek zegt hij dat hij door zij zeer duidelijke opstelling wel agressie op kan roepen bij anderen.
Hij is het eens met de diagnose schizo affectieve stoornis, hij kent bij zichzelf psychotische en hypomane episoden.
Nu hij ingeschreven is bij de GGz vindt hij dat hij zich mag gedragen zoals hij dat thuis ook doet, nu ja, de huisregels moet hij wel aan voldoen.
Het door behandelaren vastgestelde alcoholgebruik en onder invloed rijden 
immers je bent pas onder invloed als de politie dat vastgesteld heeft.
Tijdens het gesprek is er nauwelijks oogcontact. Veelal rommelt hij met de spullen die op zijn bed liggen, trekt een handschoen aan en dan weer uit.
Opvallend vind ik dat hij de meeste spullen met zijn naam gemerkt heeft. Als [ik]
hiernaar vraag blijft het antwoord beperkt: 'omdat het van mij is"
Verder is de kamer rommelig, met hoopjes kleren en papieren.
Hij heeft op dit moment geen woning.
B Er is sprake van een man met een schizo affectieve stoornis, bipolair van karakter

tot zover HC Staverman, psychiater.

en dit broddelwerk moet ik accepteren en klakkeloos door de rechter voor waar aan laten nemen????

het was geen gesprek, er werden twee notities gemaakt
Staverman had zich niet ingelezen naar het scheen
Ik sta ingeschreven bij de gemeente aan de Kastanjelaan 1 te Heerenveen.
Ik vind dat ik dan het recht heb om op de mij toegewezen kamer te doen en laten wat me goeddunkt.
Eh huisregels.....
De volgende zinsnede is compleet wartaal:
De behandelaren hebben alcoholgebruik vastgesteld en beweerden dat ik onder invloed reed. Mijn verdediging was dat 'onder invloed rijden' vastgesteld moet worden door blaas of bloedproef bvk  door de politie, zeg maar een heterdaadje
Van die vermoedens van mijn behandelaren wordt ik doodziek....ALCOHOL EN CANNABIS GEBRUIK ONTKEN IK NIET

Mijn gedrag vloeit voort uit pijn in de gewrichten waarbij een handschoen verlichting geeft. Tijdens de ondervraging kan ik verder met ordenen en zoek soms een papier om een bewering te staven.
Vrijwel alle spullen van het GGz zijn gemerkt waarom kan dat met de mijne dan niet?????
Er is tenminste enige ordening, Kleren en papieren zijn enigszins geschift
WIE IS HIER EIGENLIJK GESTOORD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten