zaterdag 7 april 2012

DIKKE KNIEËN







21 04 2012 Management van pijn en manie. Er is een link en ik wordt link. Ooit merkte mijn laatste ex op dat er een verband leek te bestaan tussen mijn pijnperiodes en manie. Uit te zoeken is oorzaak en gevolg.....
-Ik word manisch en daardoor drukker, onderneem meer en ga vaker over m'n [pijn]grenzen heen, daardoor nemen de klachten toe.

-Ik heb veel pijn en bewegingshindering wat maakt dat ik niet kan doen wat ik zou willen, in mijn gemoed is het een strijd tussen drukte, manie en neerslachtigheid richting depressie.
Het maakt me wanhopig en vaak even moedeloos zo gehinderd te worden, ik kan naar de manie 'springen'.....
Gelukkig is er Croocske die dingen overneemt en nu inziet dat aanpassingen nodig zijn, in alles.....Ik heb PGBassistentie en die mag me ook helpen bij practische zaken.....naast het me opbeuren en stimuleren door te gaan.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten